perjantai 30. lokakuuta 2015

Keskeneräiset (12. kuvasarjan 125kg:nbetonilastin kulutuksesta)

 Nämä kaipaavat pitsiä vielä ja sit mun ihakut enkelit on valmiit..enkeleistä iso kiitos Annikalle. Mä niin tykkään enkeleistä.  <3
Tässä loput tuunausta odottavat...eli 2x betonisäkkiä ja 4x maitopurkki-kynttiläpurkkia. Tässä kuulkaas oli KAIKKI 125kg sitä S30 laastia...eli 5 säkillistä. On mulla tuolla vielä 1 säkki...sitten kun sen teen, niin on 150kg tehty....mutta mä kyl kuvaan sit erikseen ne...itseäkin kiinnostaa, et mitä oikeesti saa yhdestä säkistä. Mut kyl mä kuvaan noi keskeneröisetkin tietty vielä. mutta tästä näitte, miten paljon sain 5 säkistä, eli 125kg:stä. KIVAA OLI...ja toki näitä ois kiva tehdä lisääkin, mutta ongelmana on, et näihin hukkuu pian. Viimeistä säkkiä pakko saastää, että teen siitä sitten, kun iskee se PAKKO SAADA KOKEILLA-fiilis. Tai jos jostain löytäisin enkelimuotin. Enkeleitä ois ihana saada tehdä, haluaisin rakkaiden haudoille....mut taitaa jäädä se ikuiseksi haaveeksi. Mut pitäähän haaveitakin olla...jopa tälläsellä 50:tä lähestyvällä naisella....eiku 25vuotiaalla siis. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti