lauantai 10. lokakuuta 2015

Maalia ja lakkausta

Kävinpäs sitten jälleen kellarissa tekemässä betonitöitä. Tälläkertaa mun tontut ja peikot saivat lakkapinnan....kurpitsat samoin ja muutama nalle, mut niitä ei näy tässä kuvassa. Sit sai pitsiliina kuparin värin pintaan ja tuo mun "liekkipyyhe" kuumuutta kestävää hopeista maalia sisälle ja sit päälypuolelle kuparia ja kultaa. Sienetkin saivat jo punaisen lakin...et seuraavaks varmaan sienelle valkoiset pisteet ja valkoiset jalat. Mun toisenkin "liekkipyyhkeen" meinaan värittää samoin, kun tuon nyt maalatun, kunhan se ensin on kunnolla kuivunut. Ja paria pitsikippoa niistä mun asetelmista taidan ottaa maalaukseen...kuparia pintaan. Sit pari työtä pohjamaalasin valkosella...kunnes maali loppu...se olikin vanhaa sprey maalia, kuka tietää miltä vuodelta....mut kyl nää edistyy...kiva itsestäkin nähdä, että mitä näistä lopulta tulee. :D Haju oli kuitenkin aikas kiitettävä, sillä poitsu yläkerrasta tuli valittaan maalin hajusta, ja isäntä keskikerroksesta huuteli mulle välillä kellariin, et vieläks oot hengissä. :D Ja siis asuinkerrokseen on jo 4 ovee välissä...yläkertaan tulee sit jo 3-4 ovee enemmän....ja minä siellä kellarissa lakka-ja maalihuurujen keskellä ja muut valittaa. :D Mut mä olinkin niin innoissani, etten mistään hajuista välittänyt. Huomenna tietty saattaa pää tulla kipeeks, mut se on sen ajan murhe se. :D

1 kommentti: