sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Betonitöiden koristelua

 Enkelit saivat tänään puuttuvat pitsit....eli nyt nämä on valmiit.
 Tässä tällä viikolla postin mukana tulleita servettejä...pari talvista lintua lisää, tällä kertaa maitopurkki kippoihin. Ja sit piti noi jääkarhut laittaa kynttiläkippoon...pitihän sitä kokeilla, kun käytin sitä julukortteihinkin. Aikas söpiksiä jääkarhuja...sain ostettua noi servetit kirppikseltä.
 Yksi ihanuus antoi mulle ylläriservettejä. Kylläpä niistä tuli suloisia. Tykkään kovasti, vaikka periaatteessa pinkki ei oo mun väri, mut kukissa se on kyl kaunis. Toi säkki saa vielä jonkinlaisen nauhan, sitten kun toi liima-vesiseos ensin kuivuu.
 Sitten kissoja pääty säkkiin ja tuollaseen ihme jämis juttuun...viilispurkin betonivaluun. Toi säkki saa vielä nauhan/nyörin...tai pitsin sitten kun nää kuivuu ensin.  Tuo jämiskippo on tarkoitettu sellaselle lasikipolle, joka on tarkoitettu kynttelikköön...TAI sitten...
voihan sen päälle laittaa vaikka tälläsen tokmannilta ostetun halppis lasikipon...ja noitahan myydään monessa kaupassa...CityMarketissäkin oli näitä. Meinasin jättää koristelematta koko viiliskippo jutun, mutta kun sopivasti jäi tuollanen puolikas kissaservetti, niin nakkasin sen sit tuohon...ja onhan se nyt paljon parempi, kun ilman servettiä. Sen ison lehden, joka epäonnistu, niin sen kohtalon jätän kevääseen...eli jos mulle tulee betonitöitä, niin sit oon avannut tuon mun viimeisen betonisäkin, jota tässä yritän säästellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti