lauantai 3. joulukuuta 2016

Joulukortteja ja pari muuta

 Teinpäs kasan joulukortteja tässä pari päivää sitten, mutta olin unohtanut ne laittaa tänne. Nyt tulee sitten aika monta päivitystä, kun on muutakin tullut puuhasteltua.
 Tämän kortin tein ohjeen mukaan ja jotenkin vaan tuntuu, ettei se ole oman näköinen yhtään, eli jatkossakin teen kortit ihan oman mielen mukaan.
 Tähän otin aavistuksen ideaa...eli toi yläkulma oli aikaslailla ohjeesta, muut ei...paperikin ihan eri paperikosta.
 Tässä koitin vähän pistää päällekkäin kuvia.
 Sit jo omannäköisiä. Mä niin tykkään noista puu sydämistä, tai mitä lie tuohosydämiä...olen saanut se ystävältäni Saksasta.
 Tämä voi olla joulukortti tai jouluinen syntymääivä kortti...jollekin joulukuussa syntyneelle.
 Ekaa kertaa kokeilin tuota lumihiutale stanssia ja tykkäsin. Tuo reunan paperipitsi on joltain ystävältä saatu.
 Välillä teen 3d kortteja mut periaatteesta oon korvia myöten täynnä siitä. :D Tuon olin koonut valmiiksi että nyt ei tarvinnut kun vaan käyttää sitä.
 Tässä jälleen nalle kortti. :D Nalle ja ruutu rusetti....tykkään käyttää niin.
 Tämänkin 3d kuvan oon joskus aikasemmin jo koonnut valmiiksi ja tuossakin tuohisydän.
 Ihan normaali 3d kukkakortti...
Ja sitten vielä joulunen kynttiläkortti...mistä tuli mieleen, että eilen tein kynttilöitäkin. Niistä kohta kuvia.

1 kommentti:

  1. Kivoja kortteja. Mäkin tein ton tyyppisiä kortteja tänä vuonna. Vähemmän leimauskuvia.

    VastaaPoista