sunnuntai 3. syyskuuta 2017

Löytöjä Roskalava ryhmästä

 Tein paikallisesta roskalava ryhmästä pari löytöä, vaikka tunnisteisiin laitoinkin tuntun Kirpputorilta. :D Eiks se melkein sama asia ole. Ja itseasiassa tuokin on vain puolitotuutta...koska noi 2 nallea oli sieltä Roskalava ryhmästä...ne oli jo varattu monen muun pehmon kanssa, mutta varaaja lupas noi mulle. Ihana ihminen. :D Ja lahjoittaja oli tuttu, joka antoi tuon toisen nallen mulle...tuumas, että hän kaivaa sulle yhden nallen vielä  jostain, jos sattuu ettet saa noista kahdesta toista tai molempia, kun menin jonoon. Mä siis alunperin mietin näitä betoniin...mut toisaalta nuo 2 nallee ois aika ihania, jos ne vaikka pukis mieheksi ja naiseksi...ja keskelle sit sydän. Eiks ois aikas kiva idea?!? En tiedä haluanko tuon betonisena vaiko ihan tuollasena...tarvinnee miettii vielä. :D Ja toi yksinäinen nalle on tosi resukan näköinen...kulunut ku mikä. Meinasin, että se nyt ainakin menee betoniin, kunnes katselin sen reppanan ilmettä, enkä enää tiedä raaskinko sitäkään laittaa betonitöihin. :D Voi olla, että laitan, voi olla etten...sen varmaan näkee näinä päivinä....mut söpöhän se on. Yksi vuosi hain 1e:lla pari nallea betonitöihin ja nekin muuten jäi mulle sisälle...ne oli niin super söpöjä. Istuvat vierashuoneessa, korissa kauniisti, ja peitto sylissä. Mut hei...oon mä yhden ison nallen upottanut betonimössöön....siellä se on pihalla, kannon päällä ja sen edessä on betoninen pitsikippo, jossa ruukaan polttaa pimeinä syys/talvi iltoina kynttilää....saatatte muistaakki sen.
Sit tuli nallen lahjoittajan kanssa puheeksi lasipallo, että onko....ja pian sain kuvan, että tarkoitatko nyt siis tällästä.....sain lampusta kuvan, johon minä, että joo, mutta pelkää turhaa kupua tarkoitin. Koko lamppu kuulemma turha ja joutaa roskiin, joten pelastin tämänkin...hetkeksi. Sit kun betonimössöt on lasipallossa, niin sittenhän tuo on entinen kupu, kun lasi päältä hajotetaan vasaralla. En tiedä mitä teen sillä pallolla, mutta haluan nähdä, että saanko siitä sellasen pyöreen ja kiiltävän, vai tuleeko kamalan möykkynen, jossa paljon ilmakuplia...ja himmeä pintä...kun kaikkee pitäis saada kokeilla. Voishan tuo pallo mennä vaikka isoon raparperinlehteen...ja sit tuon pallon päälle vielä joku betonijuttu istumaan...tai sitten se tulee vaikka palloksi jonnekki pihan perälle...tai....en tiedä! Tää betonoosi on kyl aika hulluutta, niinkuin muuten kaikki muukin käsillä tekeminen. Käsitöissä mun hulluus on jämälankapeitot...mut niistä on mun toisessa blogissa, ei täällä. Tyhmä aikoinaan tein 2 blogia...mut en viitsi poistaa villamamman blogia, koska siellä on monen kivan sukan ohjeet tallessa. Eipä noita lukijoita kummassakaan montaa ole, että hyvin ois riittänyt yksi blogi. No, halusin silloin käsitöille oman...niin tällä mennään. Jos osais yhdistää nämä kans, niin a-vot, mutta en tiedä onko sellanen edes mahdollista...nyt kuitenkin nukkumaan, niin jaksaa huomenna mennä opettelemaan keramiikkajuttuja. :D Toivottavasti joku käy edes joskus lukemassa mun kirjotuksia....ja sais jostain vaikka jotain ideaa omiin juttuihin....näihin mietteisiin...hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti